:(
خنـــــــــــده بازار
عکس و مطالب خنده دار
 
تاريخ : شنبه 8 شهريور 1393برچسب:,

                    دختره هنوز سنش 2 رقمی نشده تو گوشاش

                                                   النگو 

                  انداخته به لباساش انگشتر به نافشم گوشواره!!!!

                       اونوقت من دفه اولی که سوراخ نافمو دیدم

                                                      دو

                                             روز گریه کردم     

                      فکر میکردم سوراخ شدم  کم کم بادم خالی 

                                                   می شه  

                                                  میمیرم!!!



نظرات شما عزیزان:

ملی ناز
ساعت15:26---17 شهريور 1393


hesabdar
ساعت22:08---12 شهريور 1393


zohreh
ساعت19:32---8 شهريور 1393
شب
خسته و خواب الود رفتم بخوابم، قبل خواب يه اس به دوست دخترم دادم گفتم:
شبت بخير عزيزم، خواباي خوب ببيني، بووووووس
جواب اومد: به به شب تو هم بخير عشقم، بابا جان كاشكي هميشه ما رو با دوست دخترت اشتباه بگيري!!!
بعدش صداي خنده پدرو مادرم خونه رو برداشت
هنوز تو اتاقمم :‎


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط عرفان