عجب خلبانایی پیدا میشنا خخ
خنـــــــــــده بازار
عکس و مطالب خنده دار
 
تاريخ : شنبه 8 شهريور 1393برچسب:,

             شبکه خبر اعلام کرد که حادثه سقوط  هواپیمای طبس نقس فنی نبوده!!.......

 

                                         شبکه خبر اعلام کرده که در زمان حادثه 

 

                 ... کمک خلبان به خلبان گفته: تو حاظری واسه عشقمون چیکار کنی؟؟

 

              خلبان گفته: واسه عشق تو میدم قلبمو به چه آسونی میشم قربونی 

 

                                                بووووووووووومممممممممم  



نظرات شما عزیزان:

ملی ناز
ساعت15:27---17 شهريور 1393
عشق کیلو جنده آخه

متینا
ساعت19:20---10 شهريور 1393
جه باشه از این عشقو عاشقیاااااااااا

علیرضا
ساعت21:45---8 شهريور 1393
لایک داشتی

ندا
ساعت19:55---8 شهريور 1393
وبت خوبه منم نظر دادم

zohreh
ساعت19:32---8 شهريور 1393
توي حياط نشسته بودم و بدجور توي فكر بودم كه يهو يكي با عجله اومد و گفت: "چيكار ميكني؟‏"
منم سريع گفتم: "آهنگ گذاشتم؛ دارم بندري ميرقصم‏!‏‏!‏‏"
اون گفت: "كجا؟؟؟‏"
من: "نوك قله اورست‏!‏‏"
اون: "با كي؟؟؟‏"
من: "با عمو نمكي‏!‏‏!‏‏"
اون: "بابا خفه شو‏!‏ با تو كه نيستم...
دارم با تلفن حرف ميزنم‏‏!‏‏!"
من: @_@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط عرفان